TAST week 17

running-stitch.jpg

This week challenge is Running stitch. I was looking for a way to make a border to „my garden”, inspired by Rene West work, when I found (again) my inspiration on her last project, In Bloom Three. I used reverse couching using one line of running stitches :

margine-faza-1.jpgmargine-faza-2.jpg

I added then some stitches in „between” the lines:)

Punctul de broderie de saptamana aceasta e foarte simplu, dar iti ofera o gama larga de posibilitati. Eu l-am folosit pentru a face bordura de la quiltul meu „gradina” (am folosit panglica in doua nuante de verde, si fir in degrade, tot verde, pentru a „umple” golurile; cu click pe imagine se poate mari)

3 răspunsuri la „TAST week 17

  1. Corina, chiar este super cum ai facut bordura. Am sa-ti fur ideea. E mai simplu si mai frumos decat punctul de feston pe care l-am folosit eu. Elena

  2. E atat de minunat!! Efectul cusaturilor este uimitor de frumos si iti ofera o multime de posibilitati de a te juca cu imaginatia. Imi place foarte mult ce faci.
    Daniela

Lasă un comentariu