Take a Stitch Tuesday

set-de-6.JPG

I decide to participate in the TAST challenge, but only now, so I had to be fast:) I did 6 miniatures with the stitches of the first 6 weeks.

M-am „inrolat” si eu pentru TAST, si pentru ca a inceput in urma cu 7 saptamani, a trebuit sa ajung grupul din urma. Primii pasi au fost Herringbone stitch, Buttonhole Stitch, Detached chain Stitch, Cretan Stitch, Chevron Stitch si Algerian Eye + Eyelet Stitch. Pentru ca nu sunt sigura ca se pot recunoaste tipurile de broderie pe miniaturile mele de 1″, sa le prezint, de la stanga la dreapta, primul rand fiind cel de sus:

  1. buttonhole stitch (pe colturi)
  2. Chevron stitch
  3. Eyelet stitch si cateva Algerian Eye
  4. Cretan stitch (si fundite:)
  5. Detached chain stitch (favoritul meu)
  6. Herringbone stitch (sotul meu mi-a atras atentia ca se destrama, doar ca exista acolo un fir „prins” in pasii broderiei)

6 responses to “Take a Stitch Tuesday

  1. Ce surpriza, Corina. Ai un nou blog, pe wordpress. Foarte interesant l-ai botazat:”patchscrap”. Nu stiu despre ce TAST challenge este vorba (nu prea mai am timp sa citesc mesajele pe grup), dar imi plac foarte mult miniaturile. Revin sa mai „scotocesc” si pe la poze. Daniela

Lasă un răspuns

