Textile cards album

Coperta album

I had to organize my textile cards for the swap we want to do in September (in my quilt group, Peticelul Romanesc), so I made an album and I intend to put all the textile cards on a scrapbook page.

Ca sa-mi „impac” ambele hobby-uri, am decis sa fac un album cu coperti acoperite cu material (si s-a nimerit sa am material foarte potrivit pentru asta) unde sa pun in folie de plastic toate cartile textile facute pentru schimbul de la Resita. Fiecare carte am decis sa o asortez cu o pagina de scrapbook,

coperta interioara

Pe coperta am cusut cu diferite puncte de broderie marginea de hartie pe material, si am aplicat diferite stikere „cu tema” lucru de mana (si inimioare, nu am rezistat)

Coperta 2

5 responses to “Textile cards album

  1. Albumul este splendid! Sunt incantata si plina de admiratie. dar ce te faci daca acele carduri pe care le primesti nu se mai asorteaza cu paginile?;-))
    Mai bine ne arati albumul…ca sa ne inspire! Sau in caz ca vrei sa oferi toata pagina, trebuie sa ne spui dimensiunile, ca sa iti reintregim si noi „book”-ul. Corina, esti o maestra!
    Sanda

  2. sa stii ca o accept si pe frumusetea aceasta ;o)) chiar daca mie imi placea cea cu maro! sic! sau cel mai bine pot accepta tot albumul pentru ca e minunat.;o))) ce idee grozava cu materialul de pe coperti…imi aduce aminte de un „peretar” de cind eram mica…ceva cu regulile gospodinei harnice. Cite idei grozave ai tu, Corina, felicitari!

  3. Pingback: Textile cards album « PatchScrap·

Lasă un răspuns

