Work in progress – Buable bag

faza-1.JPG

I am working in a Bauble bag, I got my inspiration from Malinaplass´s tutorial, you can see more of her work on her two blogs,  Ati on the crazy road and Malinaplass.

Nu am putut rezista tentatiei de a face o „poseta” dupa tutorialul Malinei, deocamdata seamana cu un crazy quilt, urmeaza sa o finalizez.

Pe langa broderie, panglica, nasturi, am aplicat si un mac, insotit de un fluture (brodat), si am „prins” o margea in lantul unei broderii.

  detaliu.JPG

 Abia astep sa vad cum arata in final:)

7 responses to “Work in progress – Buable bag

  1. Hei ce-mi place! Esti pe gustul meu. Abia astept sa o vad gata. Si precis o va folosi Miriam, daca intre timp nu-si face si ea una!!!! Elena

  2. Pingback: 2010 in review « PatchScrap·

Lasă un răspuns

