Bauble bag

 

My bauble bag is ready! It was very fun to make it, I would like to be younger, so I can make one for myself:)

Ioana, „proprietara” acestei genti, visa un fluture care se aseaza pe geanta ei, deci:

 

si mai vroia buburuze:

Daca priviti cu atentie, pe undeva exista si niste flori 3D, din paiete, se numesc „3D sequin flowers” si  am furat ideea de pe blogul http://nzjo.blogspot.com/, unde am descoperit si „origami pounch”, adica modelul dupa care poti face niste gentute foarte simpatice. Eu am facut odata asa ceva din  „naframe” olandeze, si cum am doua in dotare, imi lipsea doar „modelul”. Ca sa vedeti cum se leaga lucrurile intre ele…

12 responses to “Bauble bag

  1. Dar nu trebuie sa ai neaparat 16 ani, poti sa faci si una pentru tine, pentru vara asta. Meriti!
    A Ioanei a iesit foarte draguta. Am sa fac si eu una. Eu am o problema cu brodatul de mana (nu ca nu stiu, da’ nu vreau🙂, am sa pun dantelute pe la toate tighelurile.

  2. Cori, nici nu stii ce mult imi place cum a iesit! Esti foarte talentala si la cate persoane am aratat creatia ta au avut desigur aceeasi parere! Ma mandresc taaaaare mult cu tine sa stii! Merci mult pt posetuta si ca m-ai ajutat sa descopar in mine lucruri pe care nu stiam ca le am … sau eram prea „grabita” sa stau la o poveste cu mine insami… Merci…
    Ioana, cu drag!

  3. Hi Corina, finally I found you :))
    Thanks for the comments on my blog.
    Your bauble bag looks great!
    Waarom is het niet voor jezelf?
    Je kan er van alles in doen, kettingen, sjaaltjes enz.
    Ik neem aan dat je Nederlands kunt lezen al woon je in een Spaans?? sprekend land.
    groeten ,Ati.

  4. con lo volada que soy ,ahora recuerdo que ya lo había visto .pero no pude dejar ningun mensaje.Está muy lindo,precioso,amiga te felicito.

  5. Pingback: Bags, bags « PatchScrap·

Lasă un răspuns

