TAST week 12 Couching

I had some textile cards where I used couching, „The sound of music”

bucuriile-muzici.JPGcalut-de-mare.JPG

and „Marina” (you can see all my textile cards here)

Waiting for the new challenge, I decide to repeat all the stitches up to now, so I start working on „Texture and color”.

In aceasta saptamana propunerea pentru TAST este „couching”, adica cum se poate fixa un alt fir, sau o panglica, prin puncte de broderie (banuiesc ca trebuie sa existe o explicatie mai buna decat a mea:) . Eu aveam doua carti textile in care folosisem fara sa stiu asa ceva, „Bucuriile muzicii” si „Amintiri de la mare”. Ultima mea carte textila (vezi Textura si culoare 1 )  am brodat-o cu toate punctele de pana acum, inclusiv am adaugat pe margini panglica in degradee, pe care am „fixat-o” cu puncte de broderie.

textura-si-culoare-2.JPG

I used paper, grid, canella, plums, balls of polyester, a small piece from an old patchwork, and I did yesterday some couching around the borders. I used nice ribbon I just bought, and on one side I used the up and down buttonhole to couched down the ribbon.

Here you can see beter where the stitches are:

textura-si-culoare-sampler.JPG

3 responses to “TAST week 12 Couching

  1. Imi plac: marginea, bastonasele de vanilie (culoarea si cum sunt prinse), plasa, culorile in general si cum este aranjat totul. Imi pare rau ca nu pot distinge mai bine restul materialelor si punctele de broderie. Paca as fi intr-o gradina si trebuie sa cercetez totul in amanunt. Elena

  2. E frumoasa, Corina. E o idee excemlenta de a „amesteca” putin materialele si tehnicile. De ce nu! Imi place mult!
    Mihaela

Lasă un răspuns

