My dutch quilt is finished

final.JPG

The fabrics is dutch,  so I called my quilt a „dutch quilt!.  I use  in the middle a stained glass pieace. I did some quilting around the patterns,  then I fixed it on the second fabric (see TAST week 11 – Up and Down Buttonhole ) and I did some free quilting following the pattern around the flowers.

Quiltul meu „olandez” e gata (aproape, mai vreau sa pun poza micutei in loc de eticheta, e pentru educatoarea ei). Materialele sunt olandeze, primite de la grupul de quilt olandez, „doamnele mele” s-au gandit ca o sa vreau sa folosesc materiale cu specific olandez, le multumesc mult pentru asta. Am facut partea centrala ca un stained glass, adaugand doar banda bias neagra, am quiltuit pe langa modele, si apoi am fixat „miniquiltul” pe o basmaluta tipica olandeza. Am pus un nou strat de vatelina si am quiltuit bordura, de mana, urmarind modelele din jurul florilor (cu ata mov, mai greu de detectat:)

quilt.JPG

5 responses to “My dutch quilt is finished

  1. E frumos si chiar ca e foarte olandez quiltul tau:) Imi pare rau ca nu se vad cusaturile de quilting, banuiesc ca ii dau un plus de frumusete prin textura creata.

Lasă un răspuns

