I just want to say hallo!

p1060057.jpg

A last coffie in the airport from Bogota.p1060059.jpg

Welcome cards and beautiful flowers in Wesepe, Holland!

We are trying hard to get back in the dutch rithm, but this is more complicated that I thought.

I really hope I can be back „in bussines” soon.

8 responses to “I just want to say hallo!

  1. Bine ai venit acasa!
    Sper sa-ti reiei in curand activitatea pe bloguri!

    Ca sa-ti dau un pic de lucru🙂, te-am nominalizat sa participi la un joc din blogosfera, trebuie sa scri sapte lucruri la intamplare despre tine, iar apoi sa nominalizezi alte 7 persoane care sa faca acelasi lucru. Si eu la randul meu am fost nominalizata de Sarah, vezi ultimul meu post.

    Sper sa ti se para distractiv!
    te pup, Dora

Lasă un răspuns

