Busy with crafts

Please do not forget to vote (today is the last day) for the Lazy Days of  Summer contest (I also have a quilt:) Thank you!

 a textile card for a friend

 a bag for a special present

 flower arrangement for in the church

and a lovely card made by Miriam!

Am fost foarte ocupate duminica, eu si Miriam:) Ultimul card l-a facut singura, „aleg singura ce vreau, mami, da?”. Cardul textil l-am facut dintr-un pachet primit de la quilda olandeza, „posetuta” cu flori 3D vreau sa o folosesc drept „plic” pentru un cadou (modelul era de fapt pentru o fata de perna), iar aranjamentul floral l-am facut pentru biserica, ieri a fost „deschidera” oficiala a noului an liturgic (suntem un grup care raspundem de decoratiile florale, uneori facem un aranjament dupa model, alteori liber; cel facut de mine a fost din categoria „liber” si am fost ajutata de o fetita dulce de vreo 6 ani, nu de micuta mea).

4 responses to “Busy with crafts

Lasă un răspuns

