Being Creative…

is very important in Kabul. Especially if you like to have a type of comfort you are used to. Since we came back, two weeks ago, I am working most of the time in curtains.  And today we finally got our beds, hip hip hura!

In Kabul creativitatea noastra este pusa la grea incercare, aproape zilnic trebuie sa improvizam cate ceva:) De doua saptamani fac perdele, am ajuns la cele din camera de zi. In camera micutei am folosit un material cumparat cu ani in urma, inca in Cluj, ca sa fac un set de pat, si pentru culoare, am pus niste „petece” si pe perdele (inchise la culoare, sa ne protejeze ziua de soare, dimineata de lumina, iar la iarna poate si de frig:). Miriam a facut azi o felicitare pentru invatatoarea ei.

I managed to improve almost a nice room for my daughter. And she made a nice card today, for her teacher.

One response to “Being Creative…

  1. Gandind pozitiv, creativitatea este solicitata mereu deci se dezvolta iar voi va distrati facand toate acestea impreuna si va bucurati de rezultat!Mi se pare mie sau Miriam seamana foarte mult cu tine??!!Va doresc multa sanatate!!

Lasă un răspuns

