Using textile

Using textile to make some nice decorations on a wall,

 Din resturi de materiale am facut aceste 3 tablouri (sotul meu a facut rama),

or on a skirt.

  si am aplicat un fluture pe o fusta a micutei.

One response to “Using textile

  1. Imi plac tablourile, paca ar fi culori din acuarela..
    Corina – de ce nu muti toate articolele de pe blogul de calatorii aici? Sunt sigura ca am putea comenta mai multe aspecte…..ai imbina maiestria artistica cu pasiunea pt aventura🙂

Lasă un răspuns

