workshop for children

During the quilt exhibitiona I did a kind of a  workshop for girls:

Pe durata expozitiei de quilt de la noi din „sat” am facut gentute cu unele din prietenele micutei mele:

from the ladies from Saint Petersburg they learned how to make russian dolls:

La expozitie au fost prezente si 5 doamne din St. Petersburg, dintr-un grup de quilt, si au facut cu cei doritori mici papusi:

semnificatia papusii: pe vremea cand nu era fotografii, barbatul care pleca la lupta (sau la munca) primea de la sotie o astfel de papusa, cu 1,2,3 sau cati copii aveau, in brate, ca sa o poarte la piept, sa-i dea putere si sa-l protejeze, sa se poata intoarce la familia lui.

I also bought some things from the russian ladies:

Am cumparat unele mici obiecte de la colegele noastre intru ale quiltului (gentuta si husa pentru ochelari sunt cu oreganza):

2 responses to “workshop for children

  1. Corina, in primul rand vreau sa remarc cat de frumoasa e gradina care se vede in prima poza🙂
    Cat despre semnificatia papusilor, daca dam timpul cu muuult inapoi le descoperim in majoritatea ritualurilor magice🙂
    Si….ati comercializat ceva ca sa fie rasplatita stradania micutilor?

    • Ce interesanta semnificatia papusilor!Nu am auzit pana acum dar imi place!Si ce frumos ai lucrat cu fetitele!Imi place ideea voastra de expo!Felicitari micutelor so voua doamnelor!

Lasă un răspuns

