Creative textile art

…was the name of my last workshop. Here is my first „work of textile art”.

 some painting and some hand work (during the workshop)

some more hours (and days) later

Am participat la un workshop intitulat „arta textile creativa” sau asa cumva s-ar traduce. Mai intai am facut un fel de meditatie, ca sa ne alegem culorile si modelul, apoi am pictat si pe urma am aplicat diferite tipuri de materiale. Eu am fost (si mai sunt) in perioada modelului „paisley”, deci meditatia m-a ajutat doar sa aleg cele trei culori, pentru cele trei forme (eu, fiica mea si sotul meu).

Lasă un răspuns

